Wednesday 25 January 2012

entah apa jer..

hacummmm!! fuh...lama betul tak update a.k.a membebel kat sini.. al-maklumla.macam-macam hal jadi... mulanya nak update mengupdate tetiba lak keyboard buat hal tak leh nak tekan.. beli la keyboard baru... hadusss!! duitku melayang lagi... siap beli mouse extra agi gara-gara mouse takde dan tak leh nak wat header belog.. tak catik header tak meriah la belog.. tak meriah belog tak der mud le nak update.. then mula la.. macam-macam sarang kuar.. ada sarang labah-labah.. sarang burung.. sarang semut..hadiosss... sampai esok pon belum tentu habes..

lepas tu sibuk lak keluar masuk hospital.. bila balik je penat.. bil penat dah menjalar dalam diri ni.. mula la mata jadi berat.. jadi apa lagi keje yang boleh aku wat kalau mata dah berat?? TIDO la jawabnye... hahahaha.. nampak benor malas kan?? huhuhu.. cam kesah lak aku.. lantak le.. mata masing-masing.. hhihihi

sekarang ni tengah search themes untuk blackberry kesayanganku.. mak oiiii.. punyala susah nak install.. aku pun tak bape nak pandai sangat.. hadoii... nak install games dalam tu?? erm.... tahun depan belum tentu dapat main.. nak tau sebab?? sebab tak reti a.k.a tak pandai nak install.. abeh benda dah aku duk google menggoogle.. tak dapat-dapat.. lantak ah!! malas dah aku nak layan benda camtu.. tambah pening kepala aku ada la... hurmmmmm..

cukupla setakat ni dulu.. saje nak test taip pakai keyboard baru yang tak bape nak baru dah. hahahaha.. kenapa? bosan ke entry ni?? suke hati aku la nak post apa.. belog aku.. kalau bosan boleh la klik pada butang cancel di bahagian atas sebelah kiri ye.. hahahhahaha