Saturday 28 January 2012

best ke mee segera??



*******

Okayp….selamat malam pada yang baca entry nih pada waktu malam…yang baca siang hari takkan nak aku wish selamat malam jugak..korang gile ke hape?? Okeyh2…tanpa aku lengah kan masa yang ada nih.. aku nak share somtim la ngan korang semua ekspesially orang  yang selalu je nak buat kerja ekpress.. kenapa aku kata begitu??

Since  sekarang ni ramai sangat yang gemarkan SEGERA –SEGERA nih… macam-macam segera yang ada sekarang nihh… sebut je… tudung segera.. kawen segera.. makanan segera.. awek segera… mee segera… oppss!! MEE SEGERA??? Yup…mee segera.. aku tengok ramai sangat sekarang nih yang gemar makan mee segera nih terutamanya kaum-kaum bujang dan pelajar-pelajar sekalian alam..



Korang yang makan mee segera a.k.a meggi or instant noodle tu tau tak apa yang ada dalam mee segera tuh?? Okayh… aku malas nak taip panjag-panjang… baca je  nih…



amacam?? ada bahaya tak mee segera ni??? so pikirla sebelum makan....


*********