Monday 23 April 2012

GIVEAWAY..I WANT IT

HELLO ALL..

di hari mendung yang dah hampir nak hujan ni tetiba jari aku ni rajin lak tekan-tekan keyboard..
blogwalking..
aku ni bukan rajin sangat blogwalking..sebab??
al-maklumla cik puan ni pakai berodband murah je...
RM48 je kot SEBULAN
so,kalau terlebih berjalan berkilometer jauhnya dalam belog orang
memang tak banyak la update belog( bajet cam rajin je update)

by the way..just nak bagitau yang aku blogwalking and terjumpa giveaway ni..
rasa nak join...first time kot...
da la guesbook untuk kenduri kawen..
mana tau kot2  terpilih..boleh la gune masa aku kawen nanti..
save kot bajet kawen..hahahaha 
ni antara design yang aku berkenan...(bukan monyet tu okep!!)




ni antara design yang aku berkenan la..huhu

kalau korang rasa nak join...


just klik sini ------> GUESTBOOK GIVEAWAY